سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: حادثه امروز خیابان میرزاطاهر اصفهان و ایجاد حفره در آن ارتباطی با موضوع فرونشست و فروچاله در اصفهان ندارد و تنها به دلیل آب ناشی از حوادث لوله آب که محل خط فاضلاب قدیم بوده ، این محل اندکی دچار نشست شد.
کد خبر: ۸۴۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۲ 02 May 2020

اکبر بنی طبا درباره سقوط یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حفره ای به ابعاد 10 متر در 4 متر به عمق یک ونیم الی 2 متر در خیابان میرزاطاهر اصفهان، اظهار کرد: پیشتر در این محل یک خط شبکه قدیمی فاضلاب وجود داشت که اکنون در مدار نیست، اما به دلیل شکستگی لوله آب شاهد ریزش این بخش از خیابان بودیم.
وی با بیان اینکه مدتی قبل اصلاح شبکه فاضلاب این منطقه انجام شده بود، گفت: مسیر قبلی فاضلاب قبلا از مدار خارج شده بود و با شکستگی لوله آب در این محل، میزانی آب تجمع پیدا کرده بود که متاسفانه منجر به نشست زمین در خیابان میرزاطاهر اصفهان شد.
سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر بار شبکه فاضلاب در این محل نیست و تنها آب در این محل جمع شده است، تاکید کرد: این قسمت از زمین نیاز به بازسازی ندارد و شرکت آبفا به دنبال پر کردن زمین با شن و ماسه است و سپس این بخش از خیابان را آسفالت خواهد کرد و خوشبختانه در این منطقه قطعی آب نداریم.
بنی طبا تصریح کرد: حادثه امروز خیابان میرزاطاهر اصفهان و ایجاد حفره در آن ارتباطی با موضوع فرونشست و فروچاله در اصفهان ندارد.
‌لازم به ذکر است که حادثه سقوط یک دستگاه اتوبوس شرکت واحد در حفره ایجاد شده در زمین خیابان میرزاطاهر اصفهان هیچ حادثه جانی نداشته است.
وی اعلام کرد: این حادثه با ترمیم و اصلاح لوله آب سپس با پر سازی حفره به وجود آمده به طور قطع تا 4 الی 5 ساعت آینده ترمیم و رفع می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار