رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد از تذکر به شهرداری در مورد تامین زیرساخت‌های مسکن مهر این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 03 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی بستامی با اشاره به ورود دادگستری اشتهارد به رفع مشکلات در مناطق کم برخوردار برای پیشگیری از جرم اظهار داشت: تامین روشنایی و نور کافی در برخی مناطق جرم خیز، جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و بدون پروانه، تقسیم عادلانه منابع و امکانات، ایجاد پایش‌های تصویری، ایجاد پارک‌ها و بسترهای مناسب شهری و در نهایت داشتن مبلمان شهری اصولی  از جمله اقداماتی است که در پیشگیری از برخی آسیب ها و جرایم بسیار موثر است.

وی افزود: انتظار داریم شهرداری اشتهارد در موضوعاتی که به پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی کمک می کند یا مرتبط با موضوع حقوق عامه است در اسرع وقت ورود و چاره اندیشی کند.

رئیس دادگستری شهرستان اشتهارد بیان کرد: پیشگیری از برخی آسیب‌ها و جرایم و در نهایت ایجاد جامعه سالم تر و کاهش ورودی پرونده به دستگاه قضائی بسیار موثر است که باید مد نظر شهرداری اشتهارد قرار گیرد و هماهنگ با دادگستری جزو برنامه‌ها و اقدامات خود قرار دهد.

بستامی با بیان اینکه شهرداری اشتهارد باید به زیرساخت‌های برخی مناطق حاشیه ای شهرستان از جمله مسکن مهر  که موجب ایجاد نارضایتی ها شده است توجه جدی داشته باشد متذکر شد: در صورت عدم توجه به راهکارهای پیشگیرانه در این مناطق شاهد افزایش وقوع جرم هستیم که باید در این زمینه اقدامات پیشگیرانه انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار