با فعالیت ناوگان اتوبوس‌های شهری در شهر کرج به صورت دو سوم، نامنظمی‌هایی در ارائه خدمت شاهد هستیم که نارضایتی شهروندان کرجی را در پی داشته است.
کد خبر: ۸۴۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷ 03 May 2020

راننده‌های تاکسی کرایه اضافه از مسافران دریافت می‌کنند

به گزارش «تابناک البرز»؛ رسالت اصلی ناوگان حمل و نقل شهری بهبود عبور مرور شهری و ایجاد انگیزه برای افزایش استفاده از سیستمهای حمل و نقل عمومی است.

وقتی این خدمات رسانی به خوبی محقق نشود تنها هزینه ای اضافی است که نهایتا از جیب خود مردم می رود.

شیوع بیماری کرونا و عنوان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی یکی از مکان‌های اصلی انتقال این ویروس است موجب شد در مقطعی فعالیت اتوبوس‌ها تعطیل و پس از آن با دو سوم ظرفیت خود فعالیت را ادامه دادند.

اما بدلیل بی نظمی در خدمت رسانی امروز بسیاری از مردم در سطح شهر کرج از این نحو خدمت رسانی نارضایتی دارند.

یکی از شهروندان شهر کرج اظهار داشت: با بازگشایی مجدد مشاغل مختلف دستگاه‌های خدمات رسان مانند ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری نیز باید مانند گذشته خدمات ارائه کنند.

فرشته زارعی افزود: ساعت حرکت اتوبوس ها بسیار نا منظم است، حتی از خود رانندگان هم که ساعت حرکت را سوال میکنیم ابراز بی اطلاعی می کنند.

وی بیان کرد: عدم فعالیت ناوگان اتوبوس شهری به صورت نامنظم برای نمیتواند به سهولت در تردد مردم کمک کند، تنها هزینه ای را به مردم تحمیل می کند.

این شهروند کرجی تصریح کرد: علاوه بر حرکت نامنظم در این روزها رفتار نامناسب راننده ها با مسافر و گرفتن کرایه بیشتر نیز شاهد هستیم.

یکی دیگر از شهروندان کرجی اظهار داشت: بسیاری از افراد برای ترددهای ضروری خود از تاکسی‌ها استفاده می‌کنند، اگر چه رعایت نکات اولیه بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا مانند ماست و دستکش استفاده می‌کنیم اما تاکسی‌ها نیز باید رعایت کنند.

علی عبداللهی با اشاره به اینکه راننده‌های تاکسی اهمیتی به اجرای طرح فاصله‌گذاری نمی‌دهند، افزود: آن‌ها با سوار کردن چهار مسافر عملا این طرح را زیر پا می‌گذارند.

وی بیان کرد: اگر در این خصوص اعتراض کنیم در خواست هزینه دربستی و یا دریافت پول اصافه از مسافر  را دارند.

این شهروند کرجی خاطر نشان کرد: اگر دولت دم از اجرای صحیح این طرح را دارد باید زمینه را نیز برای اجرای آن فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار