محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه تا روز چهارشنبه بارش قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت افزود: از روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را در استان خواهیم داشت.
کد خبر: ۸۴۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 05 May 2020
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت: از بعدازظهر امروز تا روز پنجشنبه شاهد غبار رقیق در استان خواهیم بود و دما طی امروز و فردا دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

به گزارش فارس، باقری‌شکیب اظهار کرد: طی امروز و فردا آسمان استان قسمتی ابری بوده و در ساعات میانی روز وزش باد نسبتاً شدیدی را در استان داریم.

وی با بیان اینکه تا روز چهارشنبه بارش قابل ملاحظه‌ای در استان نخواهیم داشت افزود: از روز چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی، شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید را در استان خواهیم داشت.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه از بعدازظهر امروز تا روز پنجشنبه شاهد غبار رقیق در استان خواهیم بود ادامه داد: از نظر تغییرات دمایی طی امروز و فردا دو تا سه درجه افزایش دما در استان خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته نهاوند با دمای ۲۱ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان و صبح امروز رزن، فامنین، بهار و قهاوند با دمای سه درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقاط استان بودند.

باقری‌شکیب گفت: تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ و ۶ درجه سانتیگراد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار