رئیس ستاد دیه البرز گفت: جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد استان البرز، در ماه مبارک رمضان، امروز به صورت مجازی و آنلاین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۴۷۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 07 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدباقر مقدسی گفت: ستاد مردمی امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند نمایندگی استان البرز هر ساله در ماه مبارک رمضان مبادرت به برگزاری جشن گلریزان جهت دریافت کمک خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد استان می کند.

مدیر ستاد دیه البرز افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری تجمعات، امسال تصمیم گرفتیم تا گلریزان را به صورت اینترنتی و در قالب وبینار یا همان جشن سمیناری تحت وب و آنلاین برگزار کنیم.

مقدسی با اشاره به یار و مددکار بودن نیکوکاران استان البرز در بحث آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، گفت: بنابراین از کلیه نیکوکاران خیراندیش دعوت می کنیم در این رویداد خداپسندانه شرکت کنند و مانند گذشته یار و مددکار ستاد دیه استان برای کمک به آزادی زندانیان غیر عمد باشند تا این مددجویان به آغوش گرم خانواده خود بپیوندند.

او افزود: به همین منطور، لینک سالن مجازی جشن گلریزان ستاد دیه ایجاد شده است.

مدیر ستاد دیه البرز زمان جشن گلریزان مجازی ستاد دیه البرز را همزمان با پخش برنامه زنده تلویزیونی ماه عاشقی از صدا و سیمای مرکز البرز و یک ساعت و نیم  قبل از اذان مغرب به افق کرج اعلام کرد و گفت: لینک اینترنتی این جشن گلریزان مجازی برای خبرنگاران و خیران نیک اندیش ارائه می می شود.

او افزود: همچنین خیران عزیز می توانند کمک های نقدی خود را از طریق آدرس https://www.skyroom.online/ch/khabaz55/golrizan به حساب ستاد دیه البرز واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار