حسین قراگوزلو گفت: شهرستان فامنین سالن ورزشی استاندارد برگزاری مسابقات ورزشی داری جایگاه تماشاچی ندارد و تنها اداره ورزش و جوانان دارای ۲ سالن ورزشی در شهر و یک سالن ورزشی در روستای اصله از توابع بخش مرکزی است که این سالن‌ها نیز با مشکلات زیاد از نظر ایمنی و کمبود امکانات ورزشی دست و پنجه نرم می‌کنند.
کد خبر: ۸۴۷۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹ 07 May 2020
رئیس ورزش و جوانان شهرستان فامنین از تجهیز و راه اندازی ۱۳ خانه ورزش روستایی در شهرستان فامنین خبر داد.

به گزارش مهر، قراگوزلو با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهرستان فامنین در زمینه ورزش قهرمانی و همگانی، گفت: فامنین با داشتن ۶۲ روستا و آبادی دارای سکنه در زیرساخت‌های ورزشی با مشکلاتی روبرو است و کمبود‌های زیادی در زمینه امکانات ورزشی داشته به طوری که تنها در یک روستای شهرستان سالن ورزشی وجود دارد.

رئیس ورزش و جوانان فامنین با اشاره به اینکه بیش از ۶۰ درصد جمعیت شهرستان فامنین در مناطق روستایی ساکن هستند، اجرای برنامه‌های ورزشی در این مناطق در اولویت است و سال گذشته ۱۳ خانه ورزش روستایی در شهرستان فامنین تجهیز و راه اندازی شد.

وی گفت: سالن ۱۵۰۰ نفری به عنوان مهمترین پروژه عمرانی ورزشی شهرستان فامنین در سال گذشته ۱۳ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار مصوب داشته که از این مقدار مبلغ یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون ریال تخصیص داده شده و تکمیل این پروژه مهم از مطالبات اصلی جوانان و ورزشکاران است.

وی ادامه داد: شهرستان فامنین سالن ورزشی استاندارد برگزاری مسابقات ورزشی داری جایگاه تماشاچی ندارد و تنها اداره ورزش و جوانان دارای ۲ سالن ورزشی در شهر و یک سالن ورزشی در روستای اصله از توابع بخش مرکزی است که این سالن‌ها نیز با مشکلات زیاد از نظر ایمنی و کمبود امکانات ورزشی دست و پنجه نرم می‌کنند.

حسین قراگوزلو همچنین از اعتبار مصوب ۴ میلیارد ریالی برای سالن باستانی فامنین با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با تخصیص این اعتبار قسمتی از این پروژه در سال جاری انجام شود و گامی در راستای توسعه زیرساخت این شهرستان برداشته شود
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار