مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام:
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی های انجام شده آسیب های زیست محیطی در این واحد صنعتی کمتر می شود،گفت:با راه اندازی واحد الفین و سولفور زدایی پتروشیمی ایلام، و ارسال گاز مایع خام به عنوان خوراک به مجتمع، ارسال آن به مشعل و یا حمل توسط کامیون کاهش یافته که به تبع آسیبهای زیست محیطی نیز کمتر می شود.
کد خبر: ۸۴۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹ 09 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ دکتر روح اله نوریان در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر چوار،اظهار داشت : با راه اندازی واحد فوق،دو محصول دیگر پالایشگاه همچون میعانات گازی و اتان نیز بعنوان خوراک،تحویل پتروشیمی می شود.

وی اظهار داشت: این شرکت در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی پروژه هایی را به وزارتخانه پیشنهاد نموده که در صورت تصویب و اختصاص بودجه، در شهر چوار و روستاهای اطراف تاسیسات پالایشگاه، هزینه خواهد شد.

" جهانگیر چراغی" شهردار چوار نیز در این دیدار با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام یکی از صنایع بزرگ فعال در استان است که می تواند دروازه ای به سوی توسعه پایدار باشد، گفت: ایجاد صنایع بزرگ همچون پالایشگاه و پتروشیمی می توانند تاثیر بسزایی در جنبه های مختلف اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی در منطقه داشته باشند.

همچنین"سجاد بیگ محمدی" رئیس شورای شهر چوار نیز گفت:از آنجا که پالایشگاه گاز ایلام در منطقه چوار قرار دارد انتظار می رود در راستای مسئولیت های اجتماعی در زمینه های مختلف شهرداری منطقه را یاری کند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار