سجاد سنجری در گفتگو با تابناک:
مسئول نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه گفت: این انجمن در آستانه ماه مبارک رمضان ۳۰سبد کالا هرکدام به ارزش۳ میلیون ریال را در بین نیازمندان روشندل کرمانشاهی توزیع شد.
کد خبر: ۸۴۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 10 May 2020

سجاد سنجری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:با توجه به سفارش مقام معظم رهبری در بحث کمک مومنانه این انجمن بر خود وظیفه دانست تا در این کار ملی و ارزشمند سهیم شود و گام هر چند کوچکی را در این مسیر الهی بردارد.

وی خاطر نشان کرد: بسته های توزیع شده شامل انواع مواد غذایی می باشد.

مسئول نمایندگی انجمن نابینایان ایران در استان کرمانشاه تصریح کرد:امیدواریم با حمایت‌هایی که از انجمن می‌شود بتوانیم روز به روز خدمات بهتر و بیشتری به نابینایان استان ارائه دهیم و به زودی تعداد سبد کالا به اندازه توزیع به تمام نابینایان عضو انجمن برسد.

سنجری افزود:بابرگزاری پویش همدلی_مومنانه در ماه ضیافت الهی به کمک مددجویان تحت پوشش بهزیستی بشتابیم زیراهدف از برگزاری این پویش کمک به مددجویان در راستای تامین نیازهای مادی و بهداشتی آنهااست.

وی در پایان گفت: خیرین می توانند با پیوستن به پویش #همدلی_مومنانه کمکهای نقدی خود را به شماره۶۳۶۷۹۵۷۰۶۵۳۸۹۲۰۲و یا کد دستوری*733*4*1400007#و کمکهای غیر نقدی را به ادارات بهزیستی استان تحویل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار