رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: ۹۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش از یک خودرو پیکان وانت در محور بم-کرمان در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های البرز و کرمان کشف شد.
کد خبر: ۸۴۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ 10 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ علی عسکری گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز متمرکز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد افرادی با تشکیل باند قاچاق مواد مخدر اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده می‌کنند و اخیرا نیز مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از عناصر اصلی قاچاق در شرق کشور تحویل گرفته و در صدد انتقال مواد به استان البرز هستند.

او افزود: موضوع بلافاصله با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان هماهنگ و با پشتیبانی و هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان به محور‌های مواصلاتی استان اعزام و طی رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت یک دستگاه خودرو پیکان وانت حامل محموله و ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به عنوان اسکورت خودرو حامل مواد مخدر را در محور بم-کرمان شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز گفت: خودرو‌ها به صورت نامحسوس تحت تعقیب ماموران قرار گرفته و پس از طی مسافتی قاچاقچیان که متوجه حضور ماموران شده بودند اقدام به فرار کردند، که ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک به سمت لاستیک خودروها، آن‌ها را متوقف و اعضای باند را دستگیر کردند.

او با بیان این که خودروی‌های توقیفی به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم منتقل شدند، گفت: در این رابطه ۵ نفر سوداگر مرگ دستگیر شدند.

سرهنگ عسکری گفت: در بازرسی از خودرو پیکان وانت، مقدار ۹۲ کیلو و ۹۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار