رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان البرز برگزار می‌شود اما طبق نظر ستاد ملی مبارزه با شیوع‌ بیماری کرونا، برگزاری راهپیمایی متفاوت است.
کد خبر: ۸۴۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 11 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین روحی یزدی در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس، اظهار داشت: در راستای برگزاری برنامه روز قدس متناسب با وضعیت و شرایط کنونی کشور و شیوع بیماری کرونا جلسات مختلفی درکشور و استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌های پیشنهاد شده در استان البرز جنبه کشوری پیدا کرده است، افزود: در تبعیت به فرمایشات مقام معظم رهبری در برگزاری مراسمات شب قدر و روز قدس تابع نظرات ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم، چرا که نمی‌خواهیم زحماتی که در این مدت انجام شده ضایع شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز  با بیان اینکه در سال‌های گذشته روز جهانی قدس در 80 کشور دنیا برگزار می‌شد، بیان کرد: براساس تصمیمات کلی امسال روز جهانی قدس در کشور برگزار می‌شود.

روحی یزدی با اشاره به اینکه روز جهانی قدس، روز امید مردم فلسطین است، بیان کرد: امسال روز جهانی قدس را در شرایطی می‌گذرانیم که شهید قاسم سلیمانی در بین ما نیست و اسرائیل یکی از ضلع‌های به شهادت رسیدن این شهید بزرگوار بود، طرح معامله با غرب مطرح است که طراح آن آمریکا بوده و با هدف عادی سازی  روابط کشورهای عربی با اسرائیل برنامه ریزی شده است.

وی گفت: قدس متعلق به یک کشور و یا نژاد خاصی نیست بلکه متعلق به جهان اسلامی است و هر کسی که دغدغه دین و اسلام را دارد باید برای برگزاری مراسم این روز نیز دغدغه داشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز راهپیمایی روز قدس در تمام شهرستان‌های استان البرز طبق نظر ستاد ملی مبارزه با شیوع بیماری کرونا، برگزاری راهپیمایی متفاوت است، عنوان کرد: در شهرهای سفید راهپیمایی مانند سال‌های گذشته اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود که در استان البرز تنها شهرستان طالقان سفید اعلام شده است.

روحی یزدی تصریح کرد: برای برگزاری برنامه روز قدس در دیگر شهرستان‌های استان منتظر تصمیمات ستاد مبارزه با ویروس کرونا هستیم اما برخی پیشنهادها مانند برگزاری راهپیمایی خودرویی، موتور سواران، دوچرخه سواران و راهپیمایی فضای مجازی داده شده است.

وی  با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی با ریاست یکی از ادارات و نهادها در این راستا تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: این کارگروه ها شامل کارگروه تبلیغات و فضا سازی، تبلیغی و محیطی، موتور سواران و دوچرخه سواران ، انتظامی و امنیتی ، رسانه و فضای مجازی ، امداد و نجات و بهداشت و درمان است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار