مهدی توسلی در گفتگو با تابناک :
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:مرکز افق سید فاطمه(س) در سه محور اجتماعی و فرهنگی و قرآنی در بقعه سید فاطمه (س) در حال فعالیت هستند.
کد خبر: ۸۴۹۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 12 May 2020

مهدی توسلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار داشت:سیده فاطمه(س) از نوادگان امام رضا(ع) و نقل ها در مورد شجره نامه ایشان متفاوت است و از دیر باز مورد توجه علما بزرگ شیعه بودند و بقعه متبرکه در مرکز شهر کرمانشاه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: در راستای قطب فرهنگی شدن بقاع متبرکه مد نظر مجمع ولایت ، بقعه سید فاطمه از این قضیه مستثنی نبود و مدتی هست مرکز افق سید فاطمه(س) راه اندازی شده است که در سه محور اجتماعی و فرهنگی و قرآنی در حال فعالیت هستند و از برنامه های این مرکز رزمایش همدلی با همکاری بسیج رسانه انجام شده است .
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به ماه مبارک و شیوع ویروس کرونا هر شب غذاهای گرم در محلات کم برخوردار شهر در حال پخت است و بین مردم و نیازمندان توزیع می شود و تمام تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه به این است که این برنامه هارا گسترده تر و وسیع تر کند که مردم از برکات وجودی این امامزاده برخوردار شوند .

توسلی در خصوص توسعه  فضای فیزیکی بقعه متبرکه سید فاطمه خاطر نشان کرد:ساختمان این بقعه متبرکه مشکلاتی دارد و باید قوانین کشوری رعایت شود افرادی که مسئول هستند باید تامل بیشتری با اوقاف داشته باشند که از نظر فضای فیزیکی توسعه این بقاع را افزایش دهیم و هیات امنا در تلاش هستند که این اتفاق رخ دهد ودر کنار توسعه فرهنگی از توسعه فیزیکی هم انجام شود.

 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار