فرماندار اشتهارد گفت: مقرر است لکه‌های صنعتی توسط فرمانداری‌ها شناسایی و اقدامات لازم برای مصوب شدن آنها به عنوان شهرک صنعتی انجام شود.
کد خبر: ۸۴۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷ 12 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد کردی در نخستین جلسه کارگروه اشتغال استان البرز در سال جاری، اظهار کرد: درخواست تبدیل دو لکه صنعتی «مهدی آباد» و «ایپک» به شهرک صنعتی ارائه شده اگر این مهم تحقق یابد می‌توان از امتیاز مناطق کمتر توسعه یافته یا شهرک‌های صنعتی ویژه را دریافت کنیم.

وی گفت: مقرر است لکه‌های صنعتی توسط فرمانداری‌ها شناسایی و اقدامات لازم برای مصوب شدن آنها به عنوان شهرک صنعتی انجام شود و در صورت تحقق این مهم می‌توانیم به روستاها در حوزه اشتغال زایی خدمات بیشتری ارائه کنیم.

فرماندار اشتهارد در بخش دیگری با بیان اینکه در بسیاری موارد ظرفیت اشتغال زایی این شهرستان به نام کرج ثبت می‌شود، گفت: سال گذشته در سیستم رصد اشتغال استان سهم شهرستان اشتهارد و طالقان در حوزه مشاغل خانگی صفر درصد اعلام شده است در حالی که نباید اینگونه باشد زیرا این دو شهر به ویژه طالقان مناطق گردشگری هستند و باید مشخص شود که میراث فرهنگی چه برنامه‌هایی برای تقویت این دو حوزه و به تبع گسترش مشاغل خانگی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار