مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: یکی از ویژگی‌های زمان ظهور این است که مردم به صورت خودجوش از اموال خود به نیازمندان می‌دهند و این کمک مومنان بوی ظهور را در کشور پخش می‌کند.
کد خبر: ۸۴۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 13 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌مراد یوسفی با اشاره به اجرای طرح مواسلات و همدلی در استان البرز اظهارکرد: هیچ کجای جهان مانند مردم ایران اسلامی نوع دوست نیستند و در واقعه شیوع بیماری کرونا کشورهای مختلف دنیا شاهد این همدلی و همراهی مردم کشور ما بودند.

وی با تاکید براینکه یکی از اقداماتی که ولی‌فقیه در جامعه انجام می‌دهد، جهت‌دهی به جامعه در مسیری است که مشکلاتی که در جامعه عارض می‌شود برطرف شود، افزود: در ایام شیوع بیماری کرونا بسیاری از افراد و خانواده‌ها از نظر مالی آسیب دیدند و مهربانی مردم و اراده رهبری برسوق دادن کمک خیران به سمت این خانواده‌های نیازمند و اقشار آسیب‌پذیر بود.

یوسفی خاطرنشان کرد: موجی که امروز با مشارکت و کمک خیران در کشور ایجاد شده در هیچ جای دنیا سابقه نداشته چون مردم ما ولایتمدار، دلسوز و نوعدوست هستند.

وی گفت: در استان البرز و سراسر کشور اتفاقی در حوزه کمک‌رسانی به هموطنان انجام شد که کم‌نظیر است و گوشه‌ای از ایثارگری‌های دفاع مقدس با این اقدامات خیرخواهانه تداعی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار