در امامزاده شمس الدین قائمیه
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ناحیه دو اصفهان از توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی مواد غذایی توسط هیات امنای امامزاده شمس الدین خیابان قائمیه، با مشارکت ویژه خیریه امیر المومنین، پایگاه بسیج شهید مطهری، پایگاه بسیج شهدای قائمیه و خیرین محل بین نیازمندان این منطقه در قالب طرح ضیافت همدلی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴ 13 May 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین روح الله بیدرام در خصوص فعالیت های آستان مقدس امامزاده شمس الدین (ع) قائمیه در تشریح فعالیت های این بقعه در زمان شیوع بیماری کرونا بیان کرد: به عنوان گام اول، ضدعفونی بقعه و ساختمان های اطراف پیش از تعطیلی آن، در دستور کار هیأت امنا قرار گرفت.

حجت الاسلام بیدرام ادامه داد: همچنین ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها و مراکز خرید اطراف امامزاده و تکرار آن به صورت چند روز یکبار و توزیع ماسک بهداشتی با همکاری بسیج و خادمین افتخاری از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این زمینه بود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان با اشاره به طرح ضیافت الهی که هر ساله همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می شد عنوان کرد: با توجه به بحران کرونا، امسال این طرح به نام ضیافت همدلی اجرایی شد.

بیدرام اعلام کرد: با همکاری پایگاه بسیج و خیرین ۸۰۰ بسته غذایی شامل برنج، حبوبات، گوشت ،مرغ، روغن، سویا ، و ... به ارزشی بالغ بر ۲ میلیارد و دویست و هشتاد میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

این مقام مسئول با اشاره به محدودیت منابع مالی در بقاع متبرکه شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه طرح های قبلی و در حال انجام این بقعه با همکاری اداره کل اوقاف، خیرین، واقفین خیراندیش، هیأت امنای امامزاده صورت گرفت، ادامه آن نیز بستگی به تأمین منابع مالی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار