حجت‌الاسلام ولائی برحق، در حاشیه برگزاری مراسم شب قدر ضمن اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم فهیم ایران اسلامی گفت: با توجه به اذعان ریاست محترم جمهور و کارشناسان و مسئولین ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر  رعایت این مسئله مهم،  احتمال بازگشایی دائم مساجد بسیار بالاست.
کد خبر: ۸۵۰۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰ 16 May 2020

مساجد جهت برگزاری دائم نمازهای جماعت یومیه آمادگی کامل داشته باشند

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز اظهار کرد: طبق اعلام رسمی کمتر از نیم درصد ازمبتلایان به دلیل مراجعه به مساجد و اماکن مقدس بوده و رعایت دقیق مسائل بهداشتی توسط مردم می تواند این درصد بسیار پائین را هم به صفر برساند.

 وی افزود: هیئت امناء و مسئولین مساجد با توجه به این ظرفیت، آمادگی خود را جهت رعایت همه دستورالعمل ها جهت اقامه نماز دائم مهیا کنند.

حجت‌الاسلام ولائی برحق در ادامه افزود: بازگشایی مساجد اماکن مقدس منوط به دستور مستقیم ستاد ملی مبارزه با کرونا بوده و هرگونه فعالیت مساجد نسبت به اطلاعیه های رسمی این ستاد خواهد بود.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با تأکید بر رعایت مسایئل بهداشتی در شب های قدر در مساجد استان البرز تصریح کرد: تصاویر و گزارشات واصله، گویا بوده و مساجد توانستند در اوج جمعیت حاضر در مراسم ، مسائل بهداشتی را رعایت کرده و همه موارد را کنترل نمایند.

این در حالی است که برگزاری نمازهای جماعت یومیه جمعیت بسیار پائین از این خواهد بود. بدیهی است با این شرایط احتمال بازگشایی دائم بسیار بالاست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار