کد خبر: ۸۵۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸ 18 May 2020
 

تابناک / سیدمهدی رجایی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لنگرود گفت: طراحی المان میدان اصلی شهر (میدان انقلاب) با ویژگی های متناسب با فضای موجود، در دستور کار قرار دارد.

 

شهردار لنگرود در جمع اعضای شورا با اشاره به رئوس برنامه های پیش بینی شده در سال جدید افزود: با توجه به بلااستفاده بودن کانال آزموده (واقع در جاده لیلاکوه) و اینکه زمین مذکور در تملک اداره آبیاری است، در صدد هستیم طی هماهنگی و نشست های تخصصی با حضور فرماندار شهرستان و مدیر آب منطقه‌ای استان، مجوز پرکردن کانال مذکور را بگیریم تا بخشی از خواسته های شهروندان، علی الخصوص در حوزه بهداشتی و آبگرفتگی معابر برطرف گردد.

مهدی رجایی با بیان اینکه طراحی المان میدان اصلی شهر (میدان انقلاب) با ویژگی های متناسب با فضای موجود، در دستور کار قرار دارد، اظهار داشت: پروژه نصب کانیوو دوبل در خیابان آزادی (جهت هدایت آب های سطحی) و پروژه بازگشایی مسیر انتهایی خیابان قوام – متصل به خیابان مسکن مهر که به کاهش ترافیک خیابان سعدی کمک شایانی میکند، در ایام بحران کرونا آغاز شده و در حال اجرا است.

وی با شااره به اینکه برای اجرای دوباره پروژه بزرگ آسفالت در سطح شهر آمادگی داریم اما مستلزم پرداخت بدهی های گذشته به پیمانکار مربوطه است، افزود: امسال برای دیوارچینی رودخانه و تحکیم بستر خیابان اسدآبادی (از پل بتونی تا مسجد حاج غروی) برنامه داریم.

شهردار لنگرود گفت: جهت تجهیز ناوگان ماشین آلات شهرداری، در سال گذشته ۲ دستگاه نیسان، یک خودروی سواری و ۲ دستگاه ایسوزو خریداری شد و برای سال جدید نیز یک دستگاه بیل بکهو و یک دستگاه خاور کمپرسی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان (از محل اعتبارات ملی) خریداری شده که تا یک ماه دیگر به ناوگان لجستیکی شهرداری افزوده میشود.

رجایی با بیان اینکه طرح جدید ترافیکی برای میدان بسیج طراحی شده که به زودی اجرایی می شود، ادامه داد: برای ورودی شهر از سمت میدان املاکی، چراغ های دکوراتیو پیش بینی شده است که به زودی نصب خواهد شد.

 در انتهای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر با تقدیر از زحمات مهندس رجایی و مجموعه کارکنان شهرداری لنگرود در سال ۹۸ در حوزه های عمرانی – فرهنگی – اجتماعی – خدماتی و… آرامش حاکم بر مدیریت فضای شهری و رضایت پرسنل و شهروندان را از ثمرات مدیریت بهینه شهردار جوان و تعامل مثبت با اعضای شورای اسلامی شهر دانسته و حمایت و همراهی خود را با مجموعه شهرداری اعلام نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار