رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان باید موجودی خود را به این سازمان اعلام کنند.
کد خبر: ۸۵۱۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴ 18 May 2020

تمام پارکينگ‌ها و انبارهای خودرو ملزم به اعلام موجودی

به گزارش «تابناک البرز»؛ رامین ربیعی با اعلام این خبر گفت: بر اساس ابلاغ سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید گنندگان، تمام پارکینگ‌ها و انبارهای خودرو استان البرز باید موجودی خود را در سامانه جامع انبارها به نشانی NWMS.IR ثبت نمایند در غیر اینصورت مشمول تخلف احتکار شده که در این رابطه با آنها برخود قاطع قانونی خواهد شد.

وی افزود: سازمان صمت نیز بر اساس قواعد سامانه جامع انبارها، تمامی انبارها، سوله ها و مراکز نگهداری را مورد بازرسی و کنترل قرار می دهد.

رئیس سازمان صمت البرز اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه های کشوری ‌وجود خودروی بدون پلاک، احتکار است چرا که اگر خودرویی چند ماه پس از فروش، بلا استفاده و بدون پلاک نگهداری شود به این معنی است که مالک آن مصرف کننده نیست و هدف دیگری را از خرید و انبار کردن خودرو دارد.

ربیعی ادامه داد: پارکینگ ها به هیچ وجه حق پذیرش خودرو بدون پلاک را ندارند که در این رابطه علاوه بر مالک خودرو با مالک پارکینگ نیز برخورد قانونی می شود.

وی بیان کرد: همشهریان البرزی در صورت رویت هر گونه انبار یا پارکینگ مشکوک خودرو، مراتب را با سامانه ۱۲۴ مطرح کنند تا به سرعت مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

برچسب ها: رامین ربیعی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار