مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز گفت: هفت هزار سبد مواد غذایی توسط نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز در لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب و در راستای اجرای رزمایش مواسات تهیه شده است.
کد خبر: ۸۵۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 21 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ عباس قاضی‌خانی در آیین رزمایش مواسات که به همت نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: رسالت خادم یاران در استان‌ها کمک‌رسانی به مردم و نیازمندان در مواقع مختلف است.

وی افزود: با شیوع بیماری کرونا در کشور این خادم‌یاران در استان به فعالیت‌های مختلف پرداختند که از جمله آن‌ها می توان به تولید 500 هزار ماسک و توزیع بین مراکز در مانی و  امدادی اشاره کرد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان البرز بیان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این راستا می‌توان به دلجویی و تشکر از کادر درمانی در 18 بیمارستان در سراسر استان اشاره کرد که در کنار آن از بیماران کرونایی و غیر کرونایی در آن بیمارستان‌ها عیادت و 4 پرس غذای گرم نیز بین آن‌ها توزیع شد.

قاضی خانی با بیان اینکه تولیت آستان قدس رضوی و خادم‌یاران در لبیک به فرامین مقام معظم رهبری رزمایش مواسات و کمک مومنانه طرح سفره مهربانی با نام امام مهربانی برگزار کردند، تصریح کرد: با تامین اعتبار از سوی آستان قدس رضوی دو هزار و 500 سبد کالا تهیه شد و 4 هزارو 500 سبد دیگر نیز با کمک خیرین، خادم یاران و مسئولان استان تهیه شد که جمعا 7 هزار سبد غذایی در قالب رزمایش مواسات توسط نمایندگی آستان قدس رضوی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان 20 هزار پرس غذای گرم و 20 راس گوسفند تهیه، ذبح و بین نیازمندان توزیع شد، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها در 13 شهر و شهرستان استان با محور ائمه جمعه هر شهرستان توسط خادم یاران توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار