کد خبر: ۸۵۳۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳ 22 May 2020
تابناک/سرپرست هلال احمر گیلان از واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۳ سرنشین در محور ییلاقات ماسال خبر داد.
واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۳ سرنشین در محور ییلاقات ماسال

سیاوش غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان با ۱۳ سرنشین در محور ییلاقات ماسال اظهار کرد: در ساعت ۱۸: ۳۰ روز گذشته از سوی اورژانس،  گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی نیسان  با ۱۲ کوهنورد اهل استان‌های تهران و اصفهان به  مرکز کنترل عملیات هلال‌احمر استان اعلام شد.

وی با اشاره به اعزام تیم‌های امداد و نجات  به محل وقوع حادثه گفت: بلافاصله پس از اعلام حادثه مذکور، نجات گران ۳ پایگاه کلیدبر و پونل و ماسال به منطقه اعزام شدند.

سرپرست هلال‌احمر استان گیلان با اشاره به مصدومیت هفت نفر در این حادثه افزود: چهار نفر از آن‌ها توسط عوامل امدادی هلال‌احمر و سه نفر نیز توسط عوامل اورژانس به بیمارستان رسالت شهرستان ماسال منتقل شدند، خوشبختانه در این حادثه تلفات جانی نداشتیم.

غلامی با اشاره به پاسخگویی شبانه‌روزی ندای امداد، بیان کرد: تلفن ۱۱۲ (ندای امداد) به‌صورت شبانه‌روز، آماده دریافت گزارش‌های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

وی با تأکید بر اینکه کوهنوردان حتماً هنگام سفر به کوهستان و صعود در ارتفاعات به تجهیزات کوهنوردی مناسب مجهز باشند، تصریح کرد: هرساله به جهت عدم آشنایی مسافران به کوهنوردی و سفر به ارتفاعات شاهد حوادث عدیده همچون گم‌شدن، سقوط از ارتفاع و اختلالات جسمی ناشی از ارتفاع هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار