مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز گفت: شهروندان می‌توانند نامه‌های اداری خود را به جای تحویل به دبیرخانه ادارات به دفاتر پیشخوان دولت تحویل دهند.
کد خبر: ۸۵۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 26 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سودابه رادفرد در بازدید سرزده‌ای که به همراه زهرا صیادی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از دفاتر پیشخوان دولت استان داشت، با اشاره به اینکه خدمت جدید مکاتبات اداری در ایام کرونا به خدمات دفاتر پیشخوان افزوده شد، گفت: مردم می‌توانند نامه‌های  اداری خود را به جای دبیرخانه ادارات به دفاتر پیشخوان تحویل دهند و دفاتر ملزم به پذیرش و ارجاع نامه‌ها به دستگاه‌های مربوطه هستند.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در روند خدمت‌دهی دفاتر پیشخوان، با مراجعه به سایت www.195.cra.ir یا تماس با شماره رایگان سه رقمی 195 بدون نیاز به کد و قابل راهیابی از سراسر کشور، شکایات خود را مطرح نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

در این بازدید که دفاتر متعدد مورد ارزیابی قرار گرفتند پرونده دفاتر متخلف که تخلفاتی مانند عدم حضور دارنده پروانه در محل،  دریافت تعرفه بیش از تعرفه مصوب، تعطیل بودن در ساعت کار و غیره را داشتند به کمیته تخلفات اداره کل ارتباطات و فناوی اطلاعات استان ارجاع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار