فرمانده سپاه استان البرز:
سردار یوسف مولایی در جریان برگزاری مرحله سوم رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه که در شهرک صنعتی ماهدشت استان البرز برگزار شد اظهار کرد: در این مرحله ۴۷ هزار و ۵۰۰ بسته کمک معیشتی تهیه شده که به دست مستمندان می‌رسد.
کد خبر: ۸۵۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰ 28 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ فرمانده سپاه استان البرز گفت: در مرحله اول این رزمایش حدود ۵۰ هزار و ۲۰۰ بسته و در مرحله دوم نیز بالغ بر ۵۲ هزار و ۵۰۰ هزار بسته از این کمک‌های مردمی و خیرخواهانه میان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

 وی تاکید کرد: در مجموع حدود ۱۵۰ هزار بسته کمک معیشتی در ماه مبارک رمضان امسال و در سه مرحله رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه برای توزیع میان اقشار آسیب دیده تهیه شد.

سردار مولایی با بیان اینکه تمامی نهادها، سازمان‌ها، خیرین و گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی، مساجد، کانون‌های بسیج، حوزه‌های علمیه و یا گروه‌های جهادی همگی کمک کرده اند تا این بسته‌های کمک معیشتی تهیه شود، افزود: به طور متوسط ارزش هر کدام از این بسته‌ها میان ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متغیر بوده و مشتمل بر اقلام ضروری خانوارها است.

وی گفت: حسن برگزاری این رزمایش‌ها در این است که ملت عزیزمان بار دیگر جوهره وجودی خود که برگرفته از آموزه‌های علوی، فاطمی و همچنین حسنی و حسینی (ع) است را به دنیا نشان می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار