مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: 400 واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی برای جامعه ایثارگران احداث خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 28 May 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛اسدالله تولیده گفت: طی جلسه‌ای با مدیرکل راه و شهرسازی استان مقرر شد  ۴۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی برای جامعه  ایثارگران سطح استان احداث شود.

وی با بیان اینکه بعد از واگذاری زمین ساخت این واحدها آغاز می‌شود افزود: اختصاص مسکن ملی به جامعه ایثارگری استان اقدام یک حرکت بی‌نظیر است، از این رو باید به نحوی انجام شود که حجم بسیاری از مشکلات این قشر در حوزه مسکن را مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه  با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در جهت رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان بیان داشت: در حال حاضر پیگیری‌های بسیاری برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری انجام شده است، چرا که بسیاری از ایثارگران هستند که تا کنون نتوانسته‌اند از حق و حقوق خود استفاده کنند و اکنون ما در تلاش هستیم که در جهت رفع مشکلات این قشر عزیز نهایت همت خود را به کار گیریم.

وی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت کشور مرهون خون پاک شهدا، فداکاری ایثارگران و دستاورد مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر نظام استکبار است.

تولیده خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را در خدمت به جامعه ایثارگری به کار گیریم و از همه ظرفیت‌های موجود استفاده نماییم و در این صورت قطعاً در مقابل شهدا سربلند و روسفید خواهیم بود./ع

 

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار