رئیس دادگستری اشتهارد گفت: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 28 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ علی بستامی با اعلام خبر انتخاب دادستان این شهرستان به عنوان بازرس و ناظر «شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشتهارد» گفت: یکی از مشکلاتی که صنعتگران اشتهاردی برای چندین سال با آن درگیر بودند موضوع مشکلات و حواشی این شرکت بود که با توجه به انعکاس این موضوع در دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز با صنعتگران اشتهاردی و دستور پیگیری برای حل این موضوع، دستگاه قضایی شهرستان برای حل این مشکل ورود کرد.

وی افزود: برخی از صنعتگران برای سال‌ها از نحوه فعالیت و اقدامات شرکت خدماتی به عنوان پیشانی و حامی حوزه صنایع که وظیفه خدمت‌رسانی و هموار کردن مسیر رونق و جهش تولید را دارد ابراز نارضایتی داشتند که برای حل این مشکل دادستان شهرستان به عنوان بازرس و ناظر این شرکت انتخاب شده است.

رئیس دادگستری اشتهارد با اشاره به اینکه یکی از محورهای مهم طرح تحول قضایی دادگستری استان البرز حوزه اقتصاد است ادامه داد: در این راستا و با توجه به نقش نظارتی دقیقی که دادستان بعنوان مدعی العموم شهرستان و بازرس شرکت خدماتی خواهد داشت این انتظار وجود دارد که حسابرس این شرکت در هماهنگی با دادستانی، با دقت تمام و بدون توجه به هر توصیه و فشاری اقدامات تخصصی خود را انجام دهد.

 بستامی متذکر شد: به دلیل نبود حسابرس دقیق و بازرس معتمد، این شرکت برای سالیان متمادی مشکلات عدیده در فعالیت خود داشته که با حل مشکل با تدبیر رئیس کل دادگستری استان البرز، امید است صنعتگران اشتهاردی برای فعالیت در سال جهش تولید دغدغه‌ای در زمینه دریافت خدمات مطلوبتر نداشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار