کد خبر: ۸۵۵۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ 29 May 2020

لزوم تکمیل سد شفارود تا سال ۱۴۰۰

تابناک/ رئیس سازمان برنامه و بودجه، با تاکید بر لزوم تعهد پیمانکار مبنی بر اتمام پروژه سد شفارود تا اسفندماه ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با همان روشی که سایر پروژه ها را پیگیری می کند، بهره برداری از سد شفارود را در دستور کار قرار دهد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه بازدید از سد شفارود، با اشاره به اهمیت این پروژه، اظهار کرد: دو سد مهم شفارود و پلرود با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) احداث می شود.

وی با تاکید بر لزوم تعهد پیمانکار مبنی بر اتمام پروژه سد شفارود تا اسفندماه ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) با همان روشی که سایر پروژه ها را پیگیری می کند، بهره برداری از سد شفارود را در دستور کار قرار دهد.

معاون رئیس جمهور، با اشاره به آبگیری سد پلرود تا پایان سال ۹۹، گفت: در حال حاضر فهرستی از پروژه های قابل بهره برداری در سال ۹۹ تهیه کردیم و برنامه زمان بندی داریم.

نوبخت با بیان اینکه امسال برای نخستین بار در تاریخ بودجه ریزی کشور در هفته اول خردادماه ۳۱ هزار و ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی به خزانه تخصیص دادیم، خاطرنشان کرد: ۸۰ هزار میلیارد تومان برای طرح های عمرانی دارای قابلیت افتتاح تا پایان سال تخصیص دادیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، از پشتیبانی بودجه ای لازم از سد شفارود جهت بهره برداری خبر داد و یادآور شد: سازمان برنامه و بودجه اراده و منابع لازم جهت بهره برداری از پروژه های عمرانی همچون سد شفارود را که یکی از سدهای مهم استان گیلان است، دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار