مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: با توجه به تصمیمات کشور و سفید بودن شرایط ابتلا به ویروس کرونا در استان البرز، برنامه‌های اجتماع محور در زندان‌های استان انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 30 May 2020

اجرای طرح فاصله‌گذاری در زندان‌ها غیر ممکن است

به گزارش «تابناک البرز»؛ سید عبدالله مرتضوی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از ابتدا فعالیت‌های پیشگیرانه در زندان‌های استان تدوین و اجرا شد.

وی از قرنطینه سه لایه زندانی‌ها در زندان‌های استان خبر داد و افزود: این طرح در راستای جلوگیری از ابتلا زندانیان در زندان‌های البرز برگزار شد.

مدیرکل زندان‌های استان البرز با بیان اینکه در زندان‌ها عملا اجرای طرح فاصله‌گذاری  به دلیل تراکم جمعیت کیفری غیر ممکن است،  بیان کرد: در نتیجه تمام پروتکل‌های بهداشت و درمان در یک سطح بالاتر و بیشتر در درون زندان‌ها در حال اجراست.

مرتضوی تصریح کرد: در راستای غربالگری و بیماریابی تمامی زندانی‌ها در بدو ورود توسط کارشناسان متخصص و پزشکان عمومی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ارزیابی و از آن ها تست pcr اخذ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سفید بودن شرایط زندان‌ها طبق بخشنامه صادر شده از امروز اجرای برنامه‌های تجمع محور در زندان‌های استان با پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان البرز با اشاره به اینکه بالغ بر هزار و ۲۰۰ خانواده زندانیان تحت حمایت ما هستند، گفت: در قالب روز نسیم مهر و حمایت از  خانواده‌های تحت پوشش، کمک‌های نقدی و غیر نقدی به جامعه تحت پوشش ارائه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار