مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: این مراکز با ظرفیت 50 نفر برای خانم ها و 100 نفر برای آقایان آماده ارایه خدمات به معتادان شده است بطوریکه دراین مراکز به جای اقدامات پراکنده ، درمان های کوتاه و مقطعی تلاش می شود تا درمان های سرپایی، سم زدایی اولیه ، اقامت بیمار و در مرحله پایانی توانمندسازی و اشتغال در این مراکز تجمیع شود.
کد خبر: ۸۵۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 31 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ اسدالله حیدری گفت: استان البرز به دلیل ویژگی های خاص خود در این زمینه مدنظر قرار گرفت بنابراین این مراکز جامع الگوی درمان زنان و مردان دارای اعتیاد دراین استان راه اندازی می شود.

حیدری گفت: برای هر بیماری که تحت پوشش بهزیستی باشد دراین مراکز و واجد شرایط حمایت بهزیستی باشد سالانه 9 میلیون تومان یارانه پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: همچنین اگر بیمار اعتیاد دراین مراکز به مرحله اشتغال برسد برای هر بیمار به شرط آنکه یک سال پاکی داشته باشد 50 میلیون تومان هزینه اشتغال داده می شود و دراین زمینه به کارفرمایانی که بیمار معتاد را تحت حمایت قرار دهند نیز برای هر بیمار 50 میلیون تومان به کارفرما داده می شود.

مدیرکل بهزیستی استان البرز اظهار داشت: مراکز جامع درمان اعتیاد استان البرز در هفته بهزیستی راه اندازی می شود و بهزیستی با صرف اعتبارات دولتی به مبلغ 350 میلیون تومان برای تجهیز این مراکز همکاری لازم را داشته است.

لازم به ذکر است 100 کمپ ترک اعتیاد ، 2 مرکز سی تی ( مراکز اقامت کوتاه مدت معتادان)، مراکز کاهش آسیب و موسسات بسیاری با بهزیستی برای درمان اعتیاد در البرز همکاری دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار