رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: با توجه به تراکم جمعیت در کرج احداث 20 دستگاه پل عابر پیاده را ضرروری دانست.
کد خبر: ۸۵۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 31 May 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: طبق بررسی های صورت گرفته البرز بیشترین آمار تصادفات عابران پیاده در کشور را به خود اختصاص داده که بیشتر این آمار مربوط به شهر کرج است و در این راستا مسؤولان ذیربط باید در این زمینه چاره اندیشی کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز بیان کرد: شهر کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت و حجم فزاینده وسایل نقلیه نیاز به 20 دستگاه پل عابر پیاده دارد که مسؤولان مربوطه باید هرچه سریعتر نسبت به احداث آن اقدام کنند.

شرق اعلام کرد: آمار متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در معابر استان البرز در 6 ماهه نخست سال جاری 18 درصد و تصادفات منجر به فوت در معابر درون شهری استان البرز نیز 17 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال جاری تصادفات منجر به مصدومیت در البرز حدود 10 درصد و تعداد مجروحان نیز 24 درصد کاهش داشته است، افزود: در مجموع تصادفات درون شهری در البرز در سال جاری ۲۷ درصد کاهش داشته است.

شرق با بیان اینکه سرعت و سبقت غیرمجاز یکی از شایع ترین عوامل تصادفات است، افزود: رعایت سرعت مطمئنه و سبقت مجاز لازمه برقراری نظم و امنیت ترافیکی در سطح معابر درون شهری بوده و هدف پلیس از اعمال قانون این است که رانندگان با توجه بیشتر به قوانین و مقررات سهم خود را در تأمین امنیت معابر ایفا کنند.

وی عنوان کرد: در این مدت 11 هزار موتورسیکلت متخلف توقیف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 22 درصد کاهش یافته که می توان نتیجه گرفت اهدای کلاه ایمنی به منظور فرهنگ سازی و آموزش های مستمر به راکبان در جهت پیشگیری از فوت ناشی از تصادفات احتمالی از مهمترین عوامل کاهش این آمار است.

رئیس پلیس راهور استان البرز در پایان تصریح کرد: پلیس با تخلفات حادثه ساز در معابر شهری، برخورد جدی و قاطع دارد که این موضوع موجب کاهش تصادفات به خصوص تصادفات فوتی و جرحی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار