معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: در دو ماهه اول سال یک میلیون و پانصد هزار تن کالا با ۱۳۴ هزار سفر کامیون از مبداء البرز به دیگر استان‌ها حمل شده است.
کد خبر: ۸۵۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸ 01 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سید محمدحسین مرعشی گفت: در دو ماهه اول سال یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالا از مبداء البرز به دیگر استانها حمل و جابجا شده که این میزان جابجایی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته با رشد پنج درصدی، با توجه به شرایط کرونا افزایش رشد قابل قبولی است.

وی اظهار کرد: ۱۳۴ هزار سفر کامیون از استان البرز به دیگر استان ها حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۹ درصد افزایش داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: این مقدار بار توسط ۸۱ شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان حمل شده و عمده بار حمل شده، کالاهای صنعتی و تولیدی است که نشان دهنده ماهیت و میزان تولید صنعتی نسبت به تولیدات کشاورزی استان است.

مرعشی مقصد کالاهای حمل شده را به ترتیب اولویت «استان های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان» اعلام کرد و گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و... عمده محصولات جابجا شده از البرز محصولات تولیدی و صنعتی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار