رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و خشکشوئی شهرستان فردیس با اعلام اینکه بسیاری از کسب و کارهای با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند، گفت: وضعیت نامناسب معیشتی عموم جامعه، تحریم های ناجوانمردانه و بیماری کرونا، نفس نیمه جان صنوف را در این ایام به شمار انداخته است.
کد خبر: ۸۵۷۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳ 02 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ روح ا... حمیدی گفت: بیماری کرونا در ایام پایانی سال و حساسیت های موجود در بحث کنترل آن، ضربه مهلکی را به صنف آرایشگران مردانه، همچون بسیاری از صنوف دیگر، وارد نموده که شاید جبران آن ممکن نباشد.

حمیدی با قدردانی از همکاری کسبه در تعطیلی واحدهای صنفی خود به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی مقابله با کرونا، عدم حمایت های دولتی و وعده های محقق نشده را ضربه ای سخت به صنف آرایشگران مردانه دانست.

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه و خشکشوئی شهرستان فردیس نقش تاثیر گذار اصناف در طول تاریخ انقلاب و حمایت های مادی و معنوی آن ها را یادآور شد و افزود: اصناف بازوی پر توان چرخه اقتصادی و یاری رسان دولت در کاهش تحریم های ظالمانه بر ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی بوده و حال زمانی ست که باید دولت با حمایت های خود، این بازوان راستین و در حال حاضر متضرر را یاری رسانده تا باز هم شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر حل مشکلات عوارض صنفی، شهرداری، مالیات های جاری و معوق، بیمه و ... تنها از طریق حمایت های دولت و نهادهای ذیربط امکان پذیر است که امیدواریم با ارائه راهکارهای مناسب، حمایت های لازم صورت پذیرد.

لازم به ذکر است که اتحادیه آرایشگران مردانه و خشکشوئی شهرستان فردیس دارای 324 عضو جواز دار و بیش از 210 عضو دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار