کد خبر: ۸۵۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۱ 05 June 2020
 

در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ۱۶ خرداد ماهبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،در این بسته خبری می‌توانید آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را در تاریخ شانزدهم خرداد ماه سال ۹۹ مشاهده کنید.

آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران تا ساعت ۱۲ ظهر

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی در شمال به جنوب محور‌های هراز و فیروزکوه پرحجم و روان است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: بار ترافیکی در محور امام رضا (ع) نیمه سنگین است.

لغو محدودیت تردد در جنوب به شمال محور هراز / جاده هراز ۲ طرفه شد

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر محدودیت ترافیکی در محور هراز اظهار کرد: ساعت ۱۲ ظهر امروز ۱۶ خردادماه، محدودیت تردد در جنوب به شمال محور هراز لغو شد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: به علت عادی و روان بودن بار ترافیکی، محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز تا اطلاع بعدی اجرا نمی‌شود.

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور تا ساعت ۱۲:۳۰

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محور‌های قائمشهر و محور هراز، در محدوده پارک جنگلی آمل استان مارندران و محور آزادشهر استان گلستان بارش پراکنده باران وجود دارد.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: شمال به جنوب محور کرج-چالوس از پل اوشن تا محدوده دزدبن بار ترافیکی نیمه سنگین دارد و طول محور به صورت یکطرفه پر حجم و روان هست.

او با بیان اینکه طول محور شمال به جنوب محور هراز پر حجم و روان است گفت: شمال به جنوب محور رشت-قزوین در محدوده عوارضی امام زاده هاشم دارای با ترافیکی نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

سرهنگ شرافتی بیان کرد: آزادراه قزوین به کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس در هر دو مسیر پر حجم و روان هست.

او افزود: سایر محور‌های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

جاده هزار یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی رئیس پلیس راه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باتوجه به ترافیک سنگین استان‌های شمالی به سمت تهران، شمال به جنوب محور هراز یکطرفه شد.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: این محدودیت تردد در محور هراز تا ۲ بامداد روز بعد ادامه دارد.

او بیان کرد: توصیه می شود رانندگانی که در حال رانندگی هستند، با سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و با صبر و حوصله رانندگی کنند.
گفتنی است؛ محدودیت تردد وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز از ساعت ۱۲:۳۰ اجرا شد.

ترافیک  نیمه سنگین در محورهای شمالی کشور(ساعت ۱۳)

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواندرباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی راه‌های کشور در ساعت ۱۳ اظهار کرد: شمال به جنوب محور هراز در محدوده تونل شماره یک، بار ترافیکی به صورت نیمه سنگین و در محدوده‌های لاریجان تا تونل وانا، آب اسک تا امام زاده علی و تونل تکاور به طور مقطعی نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: طول محور کرج_چالوس از شمال به جنوب بصورت یکطرفه پر حجم و روان هست.

او بیان کرد: وضعیت ترافیکی شمال به جنوب محور رشت-قزوین در محدوده عوارضی امام زاده هاشم و آزادراه رشت-قزوین در محدوده پل رودبار نیمه سنگین است و طول محور وضعیت پر حجم و روانی دارد.

سرهنگ شرافتی با بیان اینکه طول محور شمال به جنوب محور فیروزکوه پر حجم و روان است گفت: محور تهران-لواسانات در محدوده گردنه قوچک در هر دو مسیر پر حجم و روان هست.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: آزادراه قزوین به کرج در محدوده مهرشهر تا پایانه شهید کلانتری بار ترافیکی سنگین دارد و از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیمه سنگین است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار