رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه کلان‌شهر کرج نیازمند ۳۵ ایستگاه آتش‌نشانی است، گفت: در حال حاضر ۴ ایستگاه آتش‌نشانی کم داریم.
کد خبر: ۸۵۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 06 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد یساولی در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی شهرداری کرج، اظهار کرد: ۳۱۰ میلیارد ریال هزینه تأمین تجهیزات و ادواتی است که امروز رونمایی شده است.

وی با اشاره به استانداردهای آتش‌نشانی، گفت: طبق این استانداردها به ازای هر دوهزار و ۵۰۰ نفر یک نیرو آتش نشان، برای هر ۱۷ هزار نفر یک خودروی آتش نشان و به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه آتش نشان نیاز است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به افتتاح سه ایستگاه آتش نشانی در کرج طی سال گذشته، گفت: در حال حاضر کرج ۲۹ ایستگاه آتش نشانی دارد که تا دو ماه دیگر دو ایستگاه جدید افتتاح خواهد شد.

یساولی با تاکید بر اینکه برای جمعیت یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفری شهر کرج به ۳۵ ایستگاه آتش نشان نیاز است که چهار ایستگاه کم داریم، گفت: در حال حاضر ۱۰۱ خودرو عملیاتی آتش نشان داریم که ۹ خودروی جدید به آنها اضافه می‌شود.

وی با اشاره به جذب ۶۵ نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی کرج، گفت: این افراد طی یک فراخوان جذب شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج تعداد نیروهای سازمان پیش از جذب ۶۵ نفر را ۴۴۷ نفر اعلام کرد و گفت: این سازمان هنوز ۱۹۱ نیرو کسر دارد.

یساولی با این توضیح که سازمان آتش نشانی شهرداری کرج امسال ۸۰ درصد بودجه عمرانی را کسب کرده است، گفت: در حوزه عملیات ۱۰۰ درصد تجهیزات و ناوگان مورد نیاز خریداری و به ایستگاه‌ها اضافه شده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به ۵۵۰ مورد حریق علفزار در کرج، گفت: این آمار به نسبت بالا است زیرا سال گذشته در چنین بازه زمانی نیمی از وقوع این حریق‌ها رخ داده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار