مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: استفاده از ماسک برای دانش آموزان و فرهنگیان درتمام حوزه های امتحانی این استان الزامی شد.
کد خبر: ۸۵۸۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸ 06 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: براساس توصیه سازمان بهداشت جهانی،استفاده از دستکش برای پیشگیری ازانتقال ویروس کورید ۱۹ ضرورتی ندارد.

او افزود: همه مدیران مدارس توجه داشته باشند که به کارگیری دستکش برای کارکنان و دانش آموزان به ویژه در زمان امتحانات ضرورت ندارد و دانش آموزان برای کاهش انتقال آلودگی، از آوردن تلفن همراه و هرگونه لوازم اضافه نیزخودداری کنند.

قاسمی از خانواده‌ها خواست به گونه ای برنامه ریزی کنند که دانش آموزان یک ساعت قبل در محل برگزاری آزمون حضور یابند و از تجمع در ورودی ها خودداری نمایند.

قاسمی با بیان این که ۱۳۰حوزه امتحان نهایی برای دانش آموزان البرز آماده شده است،افزود: با توجه به شیوع کرونا و با تصمیم ستاد ملی کرونا امتحانات نهایی پایه دوازدهم ازهفدهم خرداد ماه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری درحوزه های امتحانی برگزارمی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: آموزش و پرورش استان البرزهم آماده سازی لازم را برای حضوردانش آموزان درحوزه های امتحان نهایی فراهم کرده است و تعداد حوزه های امتحانی استان به صورت فیزیکی ۱۳۰حوزه ولی به صورت حوزه اجرا حدود ۲۰۰ حوزه خواهد بود.

قاسمی گفت: برنامه امتحانات نهایی برای گروه‌های ریاضی فیزیک و تجربی در یک روز و دانش آموزان گروه ادبیات و علوم انسانی ،علوم و معارف اسلامی و بزرگسالان در روزی دیگر برگزار می‌شود.

او افزود: با رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی، از نیمی از ظرفیت هر حوزه امتحان نهایی استان استفاده خواهد شد و به این ترتیب تعداد دانش آموزان در حوزه ها به نصف کاهش می یابد.

قاسمی گفت: دانش آموزان باید با ماسک سرجلسه امتحان حاضر شوند وهمچنین مواد ضدعفونی کننده بهداشتی نیز برای تمام حوزه‌های امتحانی تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم ساعت هشت صبح از هفدهم خرداد آغاز و درشانزدهم تیرماه به پایان می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار