علیرضا شهبازی با بیان اینکه مجلس یازدهم با شعار خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفته که باید برای تحقق این هدف باید مشکلات معیشتی و اشتغال را به حداقل برساند گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده که برای عملیاتی شدن آن باید مجلس با توجه به قوانین موجود نظارت خود را افزایش داده تا شاهد تحولی در این زمینه باشیم.
کد خبر: ۸۵۸۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 06 June 2020
نماینده مردم نهاوند مجلس شورای اسلامی گفت: اشتغال و معیشت مردم و مسائل فرهنگی باید از اولویت‌های مجلس یازدهم باشد.

به گزارش فارس، شهبازی اظهار کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و موضوع بیماری کرونا، آنچه که لازم است در اولویت کاری مجلس یازدهم قرار گرفته و نمایندگان به آن اهتمام داشته باشند حل مشکلات اقتصادی و بهبود معیشت مردم است.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم با شعار خدمت‌رسانی به مردم شکل گرفته که باید برای تحقق این هدف باید مشکلات معیشتی و اشتغال را به حداقل برساند گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده که برای عملیاتی شدن آن باید مجلس با توجه به قوانین موجود نظارت خود را افزایش داده تا شاهد تحولی در این زمینه باشیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: البته با توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی مجلس لازم است در این زمینه نیز جدیت بیشتری داشته باشد و نظارت خود را افزایش دهد.

وی در خصوص تعامل مجلس با دولت طی یک سال باقی مانده از عمر آن گفت: با توجه به مدت زمان باقی مانده از عمر دولت لازم است برای کاهش مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور او را کمک کنیم تا فعال شود و نواقص کار را برطرف کند.

شهبازی گفت: دولت برای حل مشکلات کنونی باید چابک شود و مجلس هم در این زمینه با توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای کمک به دولت او را یاری کند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه دولت به توانمندی‌های داخلی گفت: با توجه به تجارب بدست آمده سال‌های اخیر مبنی بر اینکه نباید امیدی به همکاری دشمنان داشته باشیم لذا باید به فکر استفاده از توانمندی‌های داخلی بوده و برای بهبود وضعیت کسب و کار و مشکلات تولید نگاهمان به داخل باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار