البرز زارعی عضو تشکل‌های مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود که به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل‌های دیل در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سوختگی ۶۰ درصدی شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲ 07 June 2020

طی چند هفته گذشته ، آتش سوزی های خسارت بار و درگیری مردم و مسئولین برای مهار این حوادث ، مهمترین دغدغه و پوشش خبری رسانه های کهگیلویه و بویراحمد بود .تلاش های جوانان مناطق مختلف استان که از هر منطقه ای خود را به مناطق آتش سوزی می رساندند ، بسیار ستودنی و قابل ارزش بود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراهی برخی از مسئولان استان از البرز زارعی جوان ۲۸ ساله و از داوطلبان مهار آتش‌سوزی جنگل‌های دیل که در حین عملیات اطفای حریق دچار سوختگی شد، عیادت کرد.
حسین کلانتری در این دیدار با پزشک و اعضای کادر درمانی وی صحبت کرد و در جریان آخرین وضعیت و مراحل درمان این جوان ایثارگر قرار گرفت.
استاندار به کارگیری همه امکانات و تجهیزات را برای درمان و بهبودی کامل وی خواستار شد.
کلانتری با توجه به درخواست خانواده وی برای اعزام به استان اصفهان گفت: با استاندار اصفهان و همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برای رسیدگی فوری و بستری شدن در بهترین شرایط صحبت خواهم کرد و به صورت مداوم تا بهبودی کامل وی در تماس خواهم بود.
استاندار در این دیدار و در گفتگویی کوتاه با البرز زارعی ایثارگری و رشادت این جوان طبیعت دوست را ستود و به وی اطمینان داد با پیگیری‌های خود تا بهبودی کامل در کنار وی خواهد بود و اجازه نخواهد داد کوتاهی یا کمبودی در روند بیماری وی ایجاد شود.

البرز زارعی عضو تشکل‌های مردم نهاد و تیم کوهنوردی بود که به همراه سه نفر دیگر در حال خاموش کردن آتش جنگل‌های دیل در محاصره آتش قرار گرفت و دچار سوختگی ۶۰ درصدی شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام جوان ۲۸ ساله ای که در آتش سوزی جنگل های دیل گچساران دچار سوختگی شدید شده بود به اصفهان خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و  بویراحمد ، "محسن جلیل" در این خصوص اظهار کرد: ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز شنبه ۱۷ خرداد به دستور حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، "البرز زارعی ‌مقدم کوهسرک" کوهنورد فداکار آتش‌سوزی جنگلهای دیل گچساران با ۶۰ درصد سوختگی برای ادامه درمان توسط بالگرد اورژانس هوایی استان به بیمارستان سوانح و سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شد.
گفتنی است که در پی آتش سوزی جنگلها و مراتع "خائیز" کهگیلویه و "خامی" و "دیل " گچساران ۹ نفر دچار مصدومیت شده بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار