رئیس شورای شهر کرج گفت: دو میلیارد تومان به ساخت سرای محله در کرج اختصاص یافته است.
کد خبر: ۸۵۹۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲ 07 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ اکبر سلیم نژاد در مراسم افتتاح پنج سرای محله که در پارک ورزش کیانمهر برگزار شد، اظهار کرد: قرار بود که شورایاری در محلات تشکیل شود تا از طریق آن مشکلات مردم به شورا و شهرداری منعکس شود، اما برای تشکیل شورایاری‌ها برگزاری انتخابات باید صورت گیرد.

 وی با اشاره به اینکه شورای شهر کرج در سال گذشته برای هر منطقه شهری ۲۰۰ میلیون تومان ‌اعتبار مصوب کرد تا در راستای آن سرای محلات تشکیل شود، افزود: در کل دو میلیارد تومان اعتبار برای ۱۰ منطقه شهری کرج لحاظ شد.

رئیس شورای شهر کرج در خصوص اهدافی که در قالب فعالیت سرای محلات مدنظر است، توضیح داد: کمک به کودکان کار و یا حل مسائل و مشکلات فرهنگی محلات از جمله این مسائل است.

سلیم‌نژاد با اشاره به اینکه هر شهر متولیان فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه را دارد که هر کدام در زمینه این مسائل کار می‌کنند، افزود: در این میان شهرداری نیز که سیستم آن درآمد - هزینه است بر مبنای پولی که از مردم دریافت می‌کند برای آنها خدمات مختلف از جمله کار فرهنگی انجام می‌دهد.

 وی با اشاره به اینکه شهردار کرج بومی شهر بوده و خواسته‌های مردم را می‌شناسد، بیان کرد: در شورای شهر در زمینه انتخاب شهردار به دنبال واردات نیرو نبودیم؛ چون در شهرمان انسان‌های فرهیخته و توانمند زیادی وجود دارد.

 رئیس شورای شهر کرج عنوان کرد که امسال بیش از ۵۰ پروژه در کرج افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار