نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها از اهم امور است که این رویکرد در استان البرز به جد وجود دارد.
کد خبر: ۸۵۹۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 08 June 2020

 به گزارش «تابناک البرز»؛ عزیزاله شهبازی در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتور سیکلت‌های برقی گفت: جای خرسندی دارد که امروز شاهد تولید یک محصول جدید در حوزه حمل و نقل کشور با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در البرز هستیم.

 وی ادامه داد: این شرکت با ارزآوری، اشتغالزایی و بهره برداری از دانش بومی بر مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند ابزار بسیار مهمی برای توسعه وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

وی افزود: با افزایش تولید این موتورسیکلت ها، مصرف سوخت های فسیلی با آلایندگی های بالا و خروج ارز به شدت کاهش می یابد.

 استاندار البرز اضافه کرد: در این مجموعه جوانان نخبه و متعهد ایرانی، برای تولید موتورسیکلت های برقی اقدام کرده‌اند و اکنون مصمم به تولید ۵۰۰۰ دستگاه از این موتورسیکلت‌ها هستند.

 وی گفت: سعی داریم در استان البرز بستر لازم را فراهم کنیم که این استان الگوی کشور در استفاده از موتور سیکلت های برقی باشد.

 شهبازی با قدردانی از نگاه مثبت و همراهی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حضور معاون وزیر نیرو در امور توزیع برق، افزود: خرسندیم که تمامی مسئولان در رده های مختلف پای کار آمده اند تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری برای جهش تولید اقدام کنیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار