مدیرعامل شرکت گاز ایلام؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: هم اکنون ۷۹۳ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.
کد خبر: ۸۵۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹ 08 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس الهی اظهار داشت: سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۹۳ واحد صنعتی و تولیدی در استان از نعمت گاز برخوردار هستند، افزود: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام ِیادآور شد: میانگین مصرف گاز مصرفی در صنایع استان در سال گذشته ۲۲۱ میلیون متر مکعب بوده است که برابر جایگزینی ۲۲۷ میلیون لیتر گازوییل مصرفی در صنایع شده است.

شمس اللهی همچنین با اشاره به فعالیت ۱۰ پیمانکار در اجرای تکمیل پروژه گازرسانی به ۲ شهرباقی مانده استان در شهرستان دهلران یادآور شد: کار عملیات اجرایی شبکه گاز داخل شهرهای میمه و پهله و بخش عمده ای از روستاها نیز  انجام شده و همراه با پیشرفت خط تغذیه نصب علمک در شهرها و روستاها در دستور کار قرار دارد.

وی از پیش بینی نصب هزار و ۶۰۰ علمک در ۲ شهر میمه و پهله خبر داد و گفت: کار برآورد نصب علمک در روستاها و نصب آنها نیز در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام از اجرای عملیات گازرسانی به ۵۷ روستا تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با تکمیل این پروژه ضریب نفوذ گاز در روستاهای این استان به ۹۹ درصد می رسد. /ع

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار