- رییس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت: بزودی نتایج پالایش ثبت‌نام متقاضیان مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن اعلام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰ 08 June 2020

مقصود محرم پور روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شد ه که از این تعداد سهم مراغه یکهزار و ۸۸ واحد است.
وی به نتایج مرحله دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اشاره کرد و گفت: منتظر ارسال پاسخ استعلام از وزارت هستیم که به زودی نتایج پالایش ثبت نام مرحله دوم از طریق پیامک به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.
وی ادامه داد: پس از دریافت پیامک، پذیرفته شدگان برای احراز شرایط نسبت به بارگذاری در سامانه مربوطه می توانند اقدام کنند.
محرم پور افزود: افرادی که کد ملی خود را از طریق پیامک جهت ثبت نام در طرح ملی مسکن ارسال کردند جهت تکمیل ثبت نام خود به آدرس سایت tem.mrud.ir مراجعه و مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند تا مراحل پالایش صورت پذیرد.
رییس اداره راه وشهرسازی مراغه گفت: در مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن سهمیه این شهرستان ۴۰۰ واحد بود که ۲۳۵ نفر از افراد ثبت نام کننده در مرحله نخست پس از پالایش واجد شرایط شناخته و از طریق پیامک به آن ها اطلاع رسانی شد.
محرم پور اضافه کرد: زمین مورد نیاز طرح اقدام ملی مسکن در مراغه تامین شده و در ۲ نقطه از شهرمراغه اجرا خواهد شد.
وی افزود: شهرک مسکونی ۴۰۰ واحدی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و تحویل متقاضیان واجد شرایط خواهد شد.
وی گفت: علاوه بر آن اراضی دیگری واقع در گلشهر توسط راه و شهرسازی تامین شده و در مرحله انتخاب پیمانکار ذیصلاح است که در قالب طرح اقدام ملی مسکن احداث و به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :