مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با بیان اینکه به علت شیوع ویروس کرونا، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان نور لغو شده است، گفت: پس از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه مشکلی برای انجام سفرها و اردوها وجود ندارد، به طور قطع برنامه‌ها انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۶۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 09 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالفضل اسلامی با اشاره به اینکه اعزام دانش‌آموزان و دانشجویان استان به راهیان‌نور به علت شیوع کرونا کنسل شده است، گفت: در حال حاضر با وجود شیوع ویروس کرونا، از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اعزام به راهیان‌نور اجازه‌ای صادر نشده است.

وی با بیان اینکه همچنان شیوع کرونا در البرز و استان‌های غربی وجود دارد، اظهار کرد: طی مدت مشابه سال گذشته حدودا ۶ هزار نفر از دانش‌آموزان استان به اردوهای راهیان نور غرب کشور اعزام شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز با اشاره به اینکه اردوهای راهیان‌نور ضروری است چرا که احیاکننده فرهنگ شهادت، مقاومت و گفتمان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: پس از تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر اینکه مشکلی برای انجام سفرها و اردوها وجود ندارد، به طور قطع برنامه‌ها انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار