رئیس پلیس راه البرز گفت: پلیس راهور با بازآموزی مقررات و توجه دادن رانندگان متخلف به نتایج رفتار‌های پرخطر سعی در کاهش تصادفات رانندگی دارد.
کد خبر: ۸۶۱۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 11 June 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز با بیان این که اضافه کردن برگزاری کلاس‌های باز آموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای رانندگان متخلف می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد که پلیس راهور در این خصوص با برنامه ریزی، سعی در اصلاح رفتار‌های پرخطر رانندگان دارد، گفت: بر این اساس رانندگان متخلف موتورسیکلت‌های توقیفی پس از حضور در کلاس‌های بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی که با رعایت کلیه دستورالعمل های بهداشتی برگزار می‌شود مجوز ترخیص موتورسیکلت خود را دریافت کرده ودر چرخه ترخیص قرار می‌گیرند.

وی گفت: تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی از دلایل اصلی بروز تصادفات است که براساس بررسی‌های به عمل آمده بدون استثنا وقوع هر سانحه یا تصادف معلول یک تخلف است که رانندگان به صورت آگاهانه یا ناخودآگاه مرتکب این تخلفات و زمینه‌سازی تصادفات می شوند.

او افزود: گذشت زمان و نهادینه نبودن آموزش در امر رانندگی رانندگان می‌تواند یکی از دلایل بروز تخلفات رانندگی باشد و عدم آگاهی برخی افراد به عواقب تخلفات عمد رانندگی می‌تواند زمینه‌ساز افزایش رفتار‌های پرخطر و بروز حوادث ناگوار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار