معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر ، اقدام ملی و پروژه های قابل افتتاح شهر جدید هشتگرد، بازدید و از نزدیک درجریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های این شهر قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۳۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 15 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» معاون وزیر راه و شهرسازی پس از این بازدید میدانی، با حضور در شرکت عمران در نشستی که با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، پیمانکاران ومشاوران برگزار شد، وضعیت پروژه‌های جاری را بررسی و راهکار مناسب کارشناسی را در جهت رفع مشکلات ارائه کرد.

در این نشست، آخرین تحولات، مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد نیز به‌صورت تخصصی بررسی و سیاست‌های لازم در راستای بهره‌برداری تدوین شدند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست احداث مسکن با تاکید بر ضرورت  تکمیل انشعابات، محوطه‌سازی و نیز تکمیل نهایی زیرساخت‌های آن‌ها گفت: پیمانکاران به این نکته توجه کنند که پرونده مسکن مهر باید درسال‌جاری بسته شود پس نیاز است که برای این امر، برنامه مطلوبی داشته باشند.

 معاون وزیر راه و شهرسازی از پیمانکاران و مشاوران پروژه‌ها خواست برای انجام اقدامات تکمیلی پروژه‌ها ضمن برنامه‌ریزی مناسب اقدامات و هماهنگی‌های لازم را انجام تا عملیات تکمیلی پروژه در سریع‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

 طاهرخانی همچنین اظهار داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان بایستی هرچه سریعتر نسبت به اجرای تاسیسات زیربنایی پروژه‌ها اقدام تا محوطه‌های مسکن مهر تکمیل و آسفالت شود.

 وی افزود: لازم است شرکت عمران با کمک دستگاه‌های خدمات‌رسان نسبت‌به خدمات زیربنایی نیز اقدام کند.

 این مقام مسئول در ادامه سخنان خود تأکید کرد: نیاز است دیگر دستگاه‌‌های خدمات‌رسانی نیز با حساسیت پای کارآمده و مشکلات زیرساختی مسکن مهر را مرتفع نمایند تا با بهره‌برداری از  مجتمع‌های مسکونی در افزایش عرضه مسکن و کاهش التهاب بازار مسکن و درحقیقت کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها اقدام نمائیم.

 طاهرخانی با تاکید بر ضرورت تکمیل زیرساخت پروژه‌ها افزود: امیدواریم با بهره‌گیری ازظرفیت‌های موجود در آئین‌نامه اجرای بند(ب) تبصره ۸ ماده واحده قانون بودجه سال ۹۹ تعاملات با وزارت نیرو به‌منظور تسریع در تکمیل زیرساخت‌ها انجام شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی با اشاره به اهمیت ارائه خدمات شهری در شهرهای جدید به شرکت عمران تکلیف کرد تا نسبت به احداث فضای سبز و زیباسازی معابر و فضاهای شهری اقدام نماید.

 گفتنی است، فروش اقساطی، تحویل واحدهای مسکن مهر، پروژه‌های روبنایی و زیربنایی، مشارکت و سرمایه‌گذاری، طرح اقدام ملی مسکن و تامین زیرساخت‌ها از جمله مهم‌ترین مسائل مورد بحث و بررسی در این جلسه بودند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار