رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور‌ در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در اشتهارد اظهار داشت: از سال 94  مجموعه خصوصی جهت معرفی دستاوردهای کارخانه‌ها در داخل ایران به‌خارج از کشور با برگزاری نمایشگاه‌ها و فرصت‌‌های سرمایه‌گذاری مختلف راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۶۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ 16 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید‌مجید حلاج زاده با بیان اینکه سعی داریم با معرفی این ظرفیت‌ها فرصت‌های سرمایه‌گذاری را به سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم خارج از کشور معرفی کنیم، گفت: همچنین کارگروهی برای ارائه خدمات مشاوره و حقوقی برای افرادی که خواهان انعقاد قرار هستند نیز تشکیل شده است.

رئیس مرکز خدمات مشاوره ایرانیان خارج از کشور درباره حضور خود در شهرک صنعتی اشتهارد، بیان کرد: این بازدید برای انجام چند موضوعی کاری بوده که یکی از آن‌ها برای  کارخانه‌هایی است که به خاطر نداشتن نقدینگی در حال رکود هستند.

وی عنوان کرد: مرکز مشاوره ایرانیان خارج از کشور سعی دارد بتواند با فراهم کردن سرمایه در گردش واحد‌های  این کارخانه‌ها را که به دلیل مشکل تهیه مواد اولیه و یا دستگاه‌های فرسوده تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند را احیا کنیم.

حلاج زاده با اشاره به اینکه اطلاعات و نیازهای این شهرک باید شناسایی و در اختیار  مرکز مشاوره ایرانیان خارج از  کشور برای معرفی قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به وسعت بسیار زیاد شهرک صنعتی اشتهارد و تنوع تولیدات می‌توان نمایشگاهی ویژه این شهرک صنعتی در خارج از کشور برگزار کنیم و تمامی تولید کنندگان این شهرک می‌تواند محصولات خود را در آن نمایشگاه ارائه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار