حمید بادامی نجات با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته از گلزار شهدای شهر همدان متأسفانه مشاهده شد بعضی از قبور مطهر این قطعه در حال تخریب است، گفت: باید در اسرع وقت نسبت به بهسازی این قبور مطهر اقدام شود.
کد خبر: ۸۶۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 20 June 2020
نایب رئیس شورای شهر همدان گفت: مدیریت آرامستان شهر همدان باید به شهرداری برگردانده شود.

به گزارش مهر، بادامی نجات افزود: اوقاف و امور خیریه همدان متولی آرامستان همدان است، اما طبق اسناد موجود شهرداری مالکیت این آرامستان را بر عهده دارد.

بادامی نجات با اشاره به تخریب و نشست برخی قبور در آرامستان همدان گفت: شهرداری باید بر اساس وظایف خود در این زمینه اقدام کند تا ضمن پیگیری؛ مدیریت آرامستان همدان به شهرداری برگردانده شود.

وی با بیان اینکه طبق بازدید صورت گرفته از گلزار شهدای شهر همدان متأسفانه مشاهده شد بعضی از قبور مطهر این قطعه در حال تخریب است، گفت: باید در اسرع وقت نسبت به بهسازی این قبور مطهر اقدام شود.

نایب رئیس شورای شهر همدان به شیوع ویروس کرونا نیز اشاره کرد و افزود: خطر کرونا همچنان وجود دارد و باید فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیریم.

وی اضافه کرد: امروز بزرگترین نگرانی و دغدغه کادر پزشکی عادی دانستن این بیماری است و اگر مردم به سمت عادی سازی بروند و ویروس را ضعیف شده بدانند دیگر فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نخواهند کرد که این موضوع بزرگترین معضل را برای کنترل و مدیریت بیماری ایجاد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار