محمد خیراندیش با بیان اینکه مهم‌ترین راه پیشگیری و مقابله با کرونا رعایت موارد بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی است گفت: کرونا ویروس کشنده‌ای است که سن و جنس نمی‌شناسد بنابراین هرگونه سهل‌انگاری در رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می‌تواند فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر را رقم بزند.
کد خبر: ۸۶۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 20 June 2020
رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: با توجه به شیوع کرونا در همدان و افزایش آمار مبتلایان، برگزاری هر گونه میهمانی، مراسم ترحیم و عروسی تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، خیراندیش اظهار داشت: بر اساس مکاتبات و هماهنگی‌های انجام گرفته با بخشداری، فرمانداری و اداره اوقاف، با برگزار کنندگان هر گونه تجمع، میهمانی و مراسم ترحیم و عروسی در مناطق شهری و روستایی برخورد جدی می‌شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد افزایش آمار موارد مثبت کرونا ویروس در استان بوده ایم، ابراز کرد: برگزاری هر گونه میهمانی و دورهمی به معنای زنگ خطر و افزایش احتمال انتقال ویروس و ابتلا به این بیماری کشنده است.

رئیس مرکز بهداشت همدان با تاکید بر اینکه علاوه بر مناطق شهری در روستا‌ها نیز مراقبت‌های بهداشتی ما ادامه دارد، تصریح کرد: ضمن هماهنگی با دهیار، اعضای شورا و بهورز هر روستا از برگزاری هر گونه تجمع و میهمانی توسط اهالی روستا پیشگیری می‌شود.

خیراندیش با تاکید بر اینکه مقابله با برگزاری مراسمات ترحیم و عروسی در مناطق شهری و روستایی از مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان است اظهار داشت: در روز‌های گذشته تست کرونای ۹ نفر در یک مراسم عروسی مثبت اعلام شده است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین راه پیشگیری و مقابله با کرونا رعایت موارد بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی است گفت: کرونا ویروس کشنده‌ای است که سن و جنس نمی‌شناسد بنابراین هرگونه سهل‌انگاری در رعایت نکات ایمنی و بهداشتی می‌تواند فاجعه‌ای جبران‌ناپذیر را رقم بزند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار