رئیس سازمان دانش آموزی استان البرز از طراحی جدید لباس برای دانش آموزان برای مقابله با کرونا خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲ 21 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» محسن صادقیان با اشاره به اینکه همچنان شیوع بیماری کرونا در کشور ما وجود دارد، اظهار داشت: بحث‌هایی در خصوص تغییر فرم لباس‌های مدارس مطابق با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا در سطح کشور وجود دارد که در صورت طراحی و تصویب  در استان البرز آمادگی داریم که نمونه را برای تولید انبوه و استفاده دانش آموزان به تولیدی‌های فرم لباس مدارس دانش آموزان بدهیم.

وی با اشاره به اینکه  تولید ماسک‌های جذاب و قابل شست‌وشو برای  دانش آموزان پایه‌های ابتدایی در سطح کشور در حال انجام است، افزود: تولید ماسک‌های عروسکی سبب می‌شوند که کودکان رغبت بیشتری به زدن ماسک داشته باشند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان البرز با عنوان اینکه در آموزش و پرورش تمرکز خود را تنها بر آموزش معطوف نمی‌کنیم، تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی نیز در اولویت‌های کار  در آموزش و پرورش وجود دارد.

صادقیان با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی برنامه‌ها و طرح‌های بسیاری را در طول سال تحصیلی برگزار می‌کند،خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها سطح مشارکت و اهمیت به اتفاقات اجتماعی پیرامونی دانش آموزان را ارتقاء می بخشد.

وی با بیان اینکه در موضوعات مختلف شاهد این بودیم که ورود دانش آموزان اثر بخش و  سبب تغییر رویه اجتماعی شد، گفت: طرح همیار پلیس و راهور  یکی از طرح‌های موفقی بود که با ورود دانش آموزان سبب تغییر رفتار و بهبود رعایت برخی مسائل در رانندگی شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از بحران‌های موجود در استان البرز زلزله است، افزود: برگزاری مانورهای مختلف در راستای آمادگی در زمان زلزله در مدارس استان برگزار شده و در حال حاضر بسیاری از دانش آموزان نقاط امن و رفتارهایی که باید در زمان زلزله انجام دهند را آموزش دیده اند.

صادقیان عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان دانش آموزی استان البرز می‌توان به برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی با موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار