وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از باند رفت قطعه دوم آزادراه تهران- شمال تا بهار سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۶۵۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱ 22 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمد اسلامی درحاشیه بازدید از قطعه دوم آزاد راه تهران- شمال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقرر گردید که  باند رفت قطعه دوم تا پایان بهار سال 1400  تکمیل شود و برای استفاده  مردم به بهره برداری برسد.

وی افزود: امیدواریم با تامین مالی که امروز توافق شد بتوانیم این هدف را تا پایان بهار سال آینده محقق کنیم.

 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به احداث  طولانی ترین تونل کشور به طول 6.5 کیلومتر در این محور ، بیان کرد: با این احداث یک گام بزرگ دیگری در کوتاه تر کردن و کاهش زمان سفر در این مسیر  برداشته می‌شود.

 اسلامی با بیان اینکه در این شرایط سخت، دولت و بنیاد مستضعفان عزم جدی برای بهره برداری از این پروژه دارند ، عنوان کرد: امیدواریم با همت مهندسان و شرکت‌ها بتوانیم این امر را محقق کنیم و هدیه‌ای به مردم بدهیم.

 وی با اشاره به اینکه تا  پنج سال آینده این آزادراه به طور کامل ساخته می‌شود،عنوان کرد:  50 درصد این سرمایه گذاری با بنیاد مستضعفان  و 50 درصد با دولت است و طبق برآوردها 2100 میلیارد تومان کار  برای تکمیل باند رفت احتیاج است‌.

 اسلامی با اشاره به اینکه در این پروژه با چالش خاصی روبرو نیستیم، گفت: این پروژه یک پروژه عظیم و بزرگ است  و در حال حاضر در سه شیفت کاری در حال اجرا است.

 وزیر راه  و شهرسازی  با عنوان اینکه  نقاط بحرانی زیادی در این محور وجود دارد، خاطرنشان کرد: با تصمیم گیری که امروز صورت گرفت، مقرر شد لجستیک  پروژه زودتر انجام شود.

 اسلامی با بیان اینکه باید  از زمان و شرایط به خوبی کرد، افزود: هیچ شرکت خارجی در اجرای این پروژه‌ها نبوده‌ و نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار