محمدرضا عدالتخواه نقش شهید بهشتی را در دستگاه قضا ارزنده عنوان کرد و گفت: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند: شهید بهشتی یک ملت و خاری در چشم دشمنان بود و لذا دشمنان وجود ایشان را نتوانستند تحمل کنند.
کد خبر: ۸۶۵۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶ 22 June 2020
رئیس‌کل دادگستری همدان با بیان اینکه تغییرات در دستگاه قضا با رویکرد مبتنی برگام دوم انقلاب است، گفت: جوانِ انقلابیِ متعهد، مقیم در محل کار و همراه با مردم، از ویژگی‌های این افراد است که در سمت‌های جدید منصوب شده‌اند.

به گزارش تسنیم، عدالتخواه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان همدان، اظهار داشت: شهید بهشتی به قدری دارای عظمت هستند که رهبر معظم انقلاب درباره ایشان فرمودند: حیاتا و مماتا برای جمهوری اسلامی نقش بی‌بدیلی داشتند.

وی با بیان اینکه اولین بنیان‌گذار دستگاه عدلیه بعد از نظام مقدس جمهوری اسلامی شهید بهشتی بود، مطرح کرد: ایشان در دستگاه قضا کار سختی را شروع کردند و به اصلاح بسیاری از موضوعات پرداختند که همین اقدامات علت حمله دشمنان و منافقان همچون بنی صدر خائن به ایشان شد.

عدالتخواه نقش شهید بهشتی را در دستگاه قضا ارزنده عنوان کرد و گفت: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند: شهید بهشتی یک ملت و خاری در چشم دشمنان بود و لذا دشمنان وجود ایشان را نتوانستند تحمل کنند.

وی با اشاره به تفکر جوانگرایی در قوه‌قضاییه، بیان کرد: در ۱۰ ماه گذشته ۷ رئیس دادگستری، ۶ دادستان و ۴ نفر از روسای دادگاه‌های بخش در استان در راستای جوانگرایی تغییر کرده‌اند.

رئیس کل دادگستری همدان با بیان اینکه این تغییرات با رویکرد مبتنی بر گام دوم انقلاب و سند تحولی رئیس قوه قضاییه است، مطرح کرد: جوان انقلابی متعهد و مقیم در محل کار و همراه با مردم از ویژگی‌های این افراد است که در سمت‌های جدید منصوب شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه حضور دادستان و رئیس دادگستری در محل امنیت را به همراه می‌آورد، گفت: موضوعی که اغلب ائمه جمعه نسبت به آن گلایه‌مند بودند حضور مدیران غیر ساکن در شهرستان‌ها بود که بعد از پایان ساعت اداری با ماشین‌های دولتی به مرکز استان برمی‌گشتند.

عدالتخواه تصریح کرد: این موضوع را از طریق سازمان بازرسی به این افراد اخطار خواهیم داد که هر کس قصد خروج از محل خدمت خود را دارد باید با وسیله شخصی خود این کار را انجام دهد و امیدواریم در دوره‌های آینده شاهد زندگی مسئولان در بین مردمان همان منطقه باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار