رمضان رویین تن در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت:افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی در مسیر توسعه پایدارمهمترین هدف سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان است.
کد خبر: ۸۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 23 June 2020

رمضان رویین تن در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:یکی از وظایف اصلی سازمان نظام مهندسی ومراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی تشکیل انتقال دانش به بخش کشاورزی است.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون ۸ هزار نفر عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان هستند که از این افراد میتوان به عنوان ظرفیت های رشد و توسعه کشاورزی استان نام برد

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه افزود:۶۴ مرکز خدمات غیر دولتی در استان داریم که در داخل این مراکز غیر دولتی هم ۴۵۰ نفر مهندس کشاورزی در حال فعالیت هستند.

به گفته این مسئول، وظایف بخش کشاورزی رابه نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی به کشاورزان واگذار کردیم.

رویین تن از صدور مجوز ها در بخش های کشاورزی، دامپروری ،شیلات و گلخانه هاخبر داد و تصریح کرد: روندصدور پروانه ها هم اکنون در استان ۴۰ روزه انجام می شود اما اگر مشارکت دستگاهای اجرایی دو چندان شود در یک روز هم می شود انجام داد.

وی ابراز داشت:تعدادمجوزهای که در طول سال ۹۸و تا آخر خرداد ماه سال جاری صادر شده است نزدیک  به۸۰۰ مجوز در بخش های گلخانه، دامپروری قارچ و خدمات و نهاد ها مثل سموم کودهای شیمیایی است.

رویین تن در پایان از راه اندازی مراکز خدماتی کشاورزی غیر دولتی در دهستان ها  خبر داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار