فرمانده لشکر عملیاتی 10 حضرت سید الشهداء (ع) با بیان حوادث اخیر در کشور های غربی، گفت: حوادث نظام سرمایه داری آمریکا با نگاه و قاعده الهی کاملا مشهود و معلوم بود.
کد خبر: ۸۶۶۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵ 23 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» سردار رفیعی با اشاره به حوادث پیرامونی کشور، اظهار داشت: حوادث پیرامونی کشور ما از غرب آسیا تا دشمنان فرا منطقه ای این روزها شکل خاصی به خود گرفته است، بعضی از آن ها با قاعده الهی کاملا قابل پیش بینی بود.

وی همچنین با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) در روزهای آغازین انقلاب اسلامی "آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"، افزود: صف آرایی آن ها این روزها کاملا برعلیه نظام جمهوری اسلامی مشهود بود، حالا شکل بیرونی اش همه درک می کنند.

وی با بیان بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر "نابودی 25 ساله رژیم صهیونیستی"، ادامه داد: بعضی ها این را یک شعار تلقی می کردند و بعضی ها آن را از یک منطق سیاسی و پشت بانه تحلیل سیاسی نمی دانستند، اما ما از نگاه خودشان می فهمیدیم که بیانات رهبری در ارتباط با آمریکا و رژیم صهیونیستی خودشان باور دارند.

  سردار رفیعی یادآور شد: طبق مطالعه جامعه شناسی در اسرائیل، مردم آن رژیم بر ابن باور هستند که حرف های و پیام های سید نصرالله در ارتباط با اسرائیل هرچه بگوید، شدنی است و فرمایشات رهبری هر چه بگویند، آن می شود.

  وی با بیان اینکه چطور این مشکلات در جامعه آمریکا به وجود آمده است، عنوان کرد: کشور آمریکا از چند جهت دچار از پاشیدگی شده بود، یکی از آن ها ساختار این کشور است، جمعیت انبوه سیاه پوستان در آن کشور زندگی می کنند و اما در بهره مندی از حقوق شهروندی محروم هستند.

 وی با اشاره به پیام مشهور امام " صدای شکسته شدن استخوان های کمونیسم شنیده می شود"، ابراز کرد: آمریکا از یک حیث دیگر نیز در حال فروپاشی هست، صدای شکسته شدن استخوان های نظام سرمایه داری از آمریکا در دنیا شنیده می شود.

  سردار رفیعی با بیان اینکه این کشور در مبانی به آخر خط رسیدند، تصریح کرد: آمریکایی ها در همه گیری ویروس کرونا خیلی عجیب رفتار کردند، این ها تجهیزات پزشکی خود را با پول هنگفتی فروختند و در روز حادثه دستشان خالی بود.

 فرمانده لشکر 10 حضرت سید الشهداء (ع) در پایان با اشاره به نظام سرمایه داری در غرب، خاطر نشان کرد: کرامت انسانی در نظام سرمایه داری وجود ندارد و حیات انسان ها در آن بی معنی می باشد اما در نظام اسلامی انسان ها در همه حال کرامت و عظمت انسانی خود را حس می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار