اقای مهدی طاهری متولد آبان ماه ۱۳۶۱ ،سحرگاه جمعه اواخر خرداد ماه از کوه نورالشهدای کوه عظیمیه کرج1400 کیلومتر به قصد زیارت قبر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان حرکت وامروز به زرند رسیدم.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 25 June 2020

به گزارش «تابناک البرز» آقای مهدی طاهری یا به قول دوست مدافع حرمش “مهدی ستاره” جوان اهل دلی است که مسافت کرج تا گلزار شهدای کرمان را رکاب می‌زند و حکایت سفرش را برای خبرنگار ما، اینگونه روایت میکند مهدی طاهری، متولد آبان ماه ۱۳۶۱، سحرگاه جمعه اواخر خرداد ماه از کوه نورالشهدای کوه عظیمیه کرج به قصد زیارت قبر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی در کرمان حرکت کردم.

او از نیت سفرش می گوید: نیتم در وهله اول این بود آدم شوم، ثانیا آدم شوم، ثالثا آدم شوم. من عاشق شخصیت، اخلاص در عمل، سبک زندگی این مرد هستم، بنده نسبت به این شهید بزرگوار و تمام کسانی که جان خود را برای حفظ امنیت، شرافت و ناموس کشورم فدا میکنند احساس دین میکنم و همچنین لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب که فرمود:: زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست با رمز یا “فاطمه الزهرا” سفرم را آغاز کردم، با امید اینکه ان شاءالله مقبول درگاه حق قرار گیرد.

آقای طاهری گفت: دوهفته در مسیر است و نزدیک به ۱۴۰۰ کیلومتر فاصله کرج تا کرمان را رکاب می‌زند.

این جوان اهل دل در آخر حرفی را زد که عجیب دل را تکان داد: حاج قاسم یک مسئول در این مملکت بود، ما در کل دو نوع زندگی داریم: زندگی بر اساس تکلیف الهی و زندگی بر اساس نفسانیت. این مرد تمام زندگی اش را بر اساس تکلیف الهی زندگی کرده است. دوست دارم خداوند به همه این چنین توفیقی دهد تا بر اساس تکلیف الهی زندگی کنیم و به همه مسئولین، دولت مردان و … میگویم بر اساس تکلیف الهی زندگی کنید قطعا همه عزت نزد خداست و زندگی خارج از چارچوب تکلیف الهی چیزی جز ذلت نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار